onsdag 4. mai 2011

NAVNSTEMPEL

Geniale navnestempel som  stemples direkte på tøyet. Klærne kan vaskes opp til 90 grader. Jeg vil anbefale 60 grader da stemplet holder lenger. Stemplet kan både brukes til tøy, bamser, sko, leker o.l. Stemplet holder til kun 30 tegn, om det blir mer enn 15 tegn vil tegnene fordeles over to linjer. Man får selvsagt velge tekst selv. I pakken medføler stemplet og selvsagt en liten boks. Man kan i tilegg få kjøpt en tettere boks om man vil bevare stemplet lenger. Avtrykket er ca 38x14mm.

Er dette for godt til å være sant eller noe helt genialt? Er det noen som har prøvd dette? Tror jeg skal gi det et forsøk etter at det er tomt i stryk-på-lappene lageret mitt. For jeg må innrømme at å stå og stryke på lapper på alle mini sine klær er ikke det aller aller kjekkeste jeg gjør.

Dette stempelet fant jeg inn på nettbutikken Vesla og Broremann. Om du ikke ønsker å teste ut dette navnestempelet har de et hav av andre kjekke ting å bruke pengene på :-)

2 kommentarer:

  1. For en genial idé! Takk for tips :)

    SvarSlett
  2. Gi gjerne lyd fra deg hvis du prøver det. Jeg har som sagt en del strykemerker jeg må igjennom før jeg tenkte å bestille et stempel. Men fungerer stempelet er det jo ingen vei tilbake ;-)

    SvarSlett