onsdag 27. april 2011

ENDELIG FERDIG MED EVIGHETS PROSJEKTET

Langdryge prosjekter er ikke noe for meg... Men i et svakt øyeblikk fant jeg ut at det å gi bunad i morgen gave til mannen min var en gode ide. Hadde jeg bare stoppet der og ikke tenkt enda lengre hadde alt hvert vel og bra. Men jeg fant ut at jeg skulle strikke bunadsokkene og brodere skjorten selv... Mao et ganske langdrygt prosjekt som nå faktisk har tatt 1,5 år. Sukk...

Mitt stalltips i dag er at hvis du er sånn middels håndarbeid interessert med litt laber tålmodighet bør du tenke deg om 1 724 948 ganger om før du setter i gang med deler til en bunad. Hadde jeg visst hvor mye tid og frustrasjon det gav meg hadde jeg ALDRI gjort det. Planen var å montere skjorten selv også. Men jeg så heldigvis mine egne begrensninger her jeg sitter høygravid og bittelitte lei hele bunaden. Den er derfor levert inn til montering og skal være klar til nasjonaldagen. Det dukker kanskje opp noen skryte bilder av den her senere.

Men jeg gleder meg utrolig mye til å se mannen min i bunaden for første gang på 17.mai. Tror nok at frustrasjonen har lagt seg litt og at jeg klarer å være ganske stolt over resultatet. OG nå kan jeg sette i gang med alle de prosjektene som jeg har gledet meg til å sette i gang med, men som har måttet vente.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar