torsdag 20. mai 2010

STØTT AMNESTY


www.amnesty.no.gif
Det  finnes utrolig mye bra arbeid innen for alle de frivillige organisjonene som har virke her i Norge. Men å få tid til å å engasjere seg så mye som en kanskje ønsker kan være vanskelig. Da er Amnesty sitt SMS nettverk utrolig enkelt. 

Jeg har meldt meg på og får en SMS jeg svarer på en gang i måneden. En slipper å huske på å sende inn noe, gå inn på en nett side, ta en telefon osv. En svarer på som beskrevet nedenfor i en SMS hvor en måtte befinne seg der og da. Ofte får en også en SMS fra Amnesty når aksjoner har ført frem. Dette gjør at jeg opplever jeg er litt oppdatert på hva som skjer rundt i verden mht brydd på menneskerettigheter og i tillegg enkelt får gitt men støtte. 

Meld deg på du også! 

SMS - MED MOBILEN SOM VÅPEN

Stopp tortur, henrettelser og andre brudd på menneskerettighetene når som helst og hvor som helst.

Send AMNESTY til 1960 for å melde deg inn i SMS-nettverket. Da mottar du en SMS fra Amnesty International. Trykk 'svar' på mobilen og skriv APPELL og NAVNET DITT og send.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar