søndag 19. juni 2011

BABYSHOWER


Det jeg skal omtale i dette innlegget passer egentlig ikke inn på denne bloggen med fokus på en enkel hverdag. For det er overhodet ingenting enkelt med den babyshoweren min venninne i dag har arrangert for lillebror. Han var helt uvitende det store midtpunktet denne formiddagen hvor alle damene i nettverket mitt var invitert. Her er et par bilder av begivenheten. 


ALT er laget av vertinnen. Hun er utrolig flink til å arrangere sammenkomster, men dag overgikk hun seg selv. Kaker, pavlova, konfekt, frukt og bær, champange og mye mer var på menyen. Alt var selvfølgelig farge koordinert i blå og brunfarger. 




I god amerikansk ånd var det et tema for babyshoweren. 
Alle gjestene var oppfordret til å ta med en bok til lillebror sitt bibliotek. Mye av dekorasjonen og maten hadde alfabetet og lillebrors forbokstav som pynt. Vertinnen hadde også fått laget lapper hvor gjestene kunne skrive noe om deres ønsker for lillebrors liv. 

En ekte amerikansk babyshower er noe jeg og flere av gjestene kun har sett på film . Vertinnen gav oss derfor en innføring i denne tradisjonen hun har med seg fra USA. Jeg er rett og slett rørt over alt det arbeidet hun har lagt ned i dette for meg og lillebror. Han skulle bare ha visst. 



1 kommentar:

  1. Fantastisk! Over the top til de grader :-) Lillebror får se bildene han. Det blir stas.

    SvarSlett