onsdag 30. mars 2011

BARNE KLESHENGERE

Disse kleshengerene får du kjøpt på Åhlens i flere forskjellige farger. Da kan du selv velge om du bare vil ha dem slik eller dekorere dem. Rimelige og solide, og passer akkuratt til småbarneklær. Jeg liker å henge opp mye av klærene for da enklere å ha oversikt over hva som er i skapet.

Vil du slå til med litt mer dekor eller glam har "Små" på Sandnes mange søte. F.eks disse er fra Maileg.


Eller "de fineste i hele verden for meg mamma" med nyyyyyyyydelige jukseperler på.

1 kommentar:

  1. Hei

    Takk for kommentar i bloggen.
    Jeg har brukt litt ulike mønster og satt sammen til mitt eget. Sandnes Garn er det som "eier" dette mønsteret. Jeg har en bok med tilbehør og en bok med klassikere, begge fra Sandnes Garn.

    Hilsen Linetoppen

    SvarSlett