onsdag 22. september 2010

"JAG VILL, JAG KAN, JAG SKA"

Denne nydelige pakken fikk jeg i posten i dag :-) :-) :-) Slikt blir jeg GLAD av. Rosa og turkis kreppapir, glitter og en liten pose deilige vingummi på en helt vanlig onsdag. Prikken over ièn var et håndskrevet kort med en takk for at jeg handlet hos dem.

Jeg trenger litt pågangsmot i jobben for tiden og unnet meg derfor denne amuletten. Fant den inne på den kjempe inspirerende bloggen til FruFly og tenkte at dette er noe jeg "trenger". Det er iallfall en daglig påminnelse om at jeg har ideèr, har kompetanse og SKAL få det til. Har startet som frilanser for litt over et halvt år siden og da trenger en virkelig troen på seg selv om ikke annet - JEG VIL, JEG KAN, JEG SKAL! Dermed basta!

Amuletten er kjøpt hos www.koffert.se

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar